Opzoek naar personeel voor infratechniek en technische administratie? Kijk op www.fc8.nl
Open
X
slide1_small.jpg

CRM Customer Relation Management

CRM versus Conversation Management

In tegenstelling tot het oude CRM methode vindt relatiemanagement nu plaats door zogenoemd Conversation Management. Met Conversation Management bedoelen we de wereld van het op werkelijk authentieke wijze praten met klanten. De nieuwe medianetwerken (Hyves, Twitter, Linkedin, enz.) zijn daarbij onontbeerlijk en hiervan maken we dan ook volop gebruik. Op deze manier nemen we de mening van de klant uiterst serieus en we zorgen daarmee uiteindelijk voor goede Customer Advocacy. Authenticiteit speelt een zeer belangrijke rol waarmee we komen tot het resultaat, een goede zogenoemde Word-Of-Mouth (mond-tot-mond) of ambassadeursschap. Dit is een sterke verbetering ten opzichte van de oude CRM-methode.

In tegenstelling tot het oude CRM betrekken we met WOM u als klant werkelijk en gaat het bij ons niet over software of databases. WOM is een zaak van converseren met onze klanten en het nauwkeurig volgen en analyseren van de gesprekken met klanten. In plaats van het sturen van boodschappen naar onze klanten (reklame) en spreken over onze klanten (enquetes) zoals bij het oude CRM, luisteren we nu door middel WOM naar de mening van u als klant, raken in gesprek met u op een authentiek wijze waarbij wij nastreven dat u ware Customer Advocates zult worden.
BBForce hangt bovenstaande filosofie sterk aan en communiceert volgens deze methode met u. Wij zullen u niet in ‘een hokje’ van de oude CRM-methodiek proberen te drukken, maar u serieus naar uw mening vragen. Wij zullen daarbij niet schromen u te vragen om ‘even’ in onze schoenen te willen staan en nodigen u uit om nieuwe ‘marketingideeën’ aan te dragen. Wij zullen inspelen op deze actualiteit door uw conversaties te analyseren, te volgen en zonodig ons marketingplan aan te passen en de nodige middelen hiervoor uit te trekken.